۳۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح فاضلاب فردوس اختصاص یافت

بیرجند - ایرنا - فرماندار فردوس گفت: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح فاضلاب فردوس اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی روشن روز شنبه در نشست بررسی مشکلات شهر اسلامیه شهرستان فردوس افزود: ۶ پیمانکار با اختصاص این اعتبار اجرای این طرح را به طول ۱۸ کیلومتر شروع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر فردوس از ۱۱ سال قبل شروع شده است، اضافه کرد: اجرای این طرح در سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی مورد توجه ویژه قرار گرفت که جای قدردانی دارد.

روشن از پیشرفت ۷۰ درصدی باند امداد و نجات فردوس خبرداد و گفت: براساس برآورد روز تاکنون ۷۰ میلیارد تومان در زمینه اجرای این طرح هزینه شده است؛ ایجاد جاده دسترسی و فنس کشی در این طرح در اولویت قرار دارد.

وی بیان کرد: ۱۲ میلیارد تومان دیگر برای اجرای طرح باند امداد و نجات فردوس مورد نیاز است که درخواست توجه ویژه به این طرح و تسریع در اجرای آن است.

فرماندار فردوس عنوان کرد: درخواست ایجاد پارک خطی در مسیر مظهر قنات جهانی بلده فردوس برای استفاده عموم از فضای سبز  را داریم تا این مسیر به یکی از ظرفیت‌های گردشگری شهر تبدیل شود.

روشن با اشاره به اینکه تمام ادارات در شهرستان برای خدمت به مردم استقرار یافته‌اند، اضافه کرد: اداراتی که فاقد مکان ملکی هستند احصاء و به استانداری معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۵۰۰ هکتار زمین در ورودی شهر فردوس داریم که پیشنهاد ما این است که شهرک صنعتی خصوصی معادن در این اراضی ایجاد شود و تمام زیرساخت از جمله آب و برق وجود دارد و تنها مشکل طرح، انتقال گاز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha