۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶
کد خبر: 84785088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درمانگاه خیرّساز شهدای روستای گلزار پائین پاکدشت افتتاح شد

پاکدشت- ایرنا- همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع)، درمانگاه خیرّساز روستای گلزار پائین از توابع بخش مرکزی پاکدشت افتتاح شد.

سرپرست بخشداری مرکزی پاکدشت عصر شنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: زمین مورد نیاز احداث این درمانگاه از سوی خیرّین روستا اهدا شده و برای احداث آن بیش از ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده که تمامی این هزینه از سوی خیرّین روستا و مناطق اطراف تأمین شده است.
سعید فکری با بیان اینکه این درمانگاه برای ارائه خدمات درمانی با تمامی بیمه‌ها طرف قرارداد است افزود: این درمانگاه در سه طبقه احداث شده و هر طبقه از ۳۱۵ مترمربع مساحت برخوردار است.

درمانگاه خیرّساز شهدای روستای گلزار پائین پاکدشت افتتاح شد


وی با اشاره به اینکه درمانگاه شهدای گلزار پائین، نخستین درمانگاه با امکات تخصصی در سطح مناطق روستایی پاکدشت است اظهار داشت: در حال حاضر این درمانگاه به یک داروخانه به مساحت ۱۰۰ مترمربع، اورژانس، بخش سرم‌تراپی، تزریقات، اتاق احیاء مجهز به دستگاه شوک و نوار قلب، دندانپزشکی و پرشک داخلی مجهز شده است.
وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌ها و امکانات مورد نیاز استقرار پزشک تخصصی در این درمانگاه تأمین شده تصریح کرد: به گفته اعضاء هیأت امنای این درمانگاه، ظرف یک ماه آینده بخش‌هایی تخصصی شامل اطفال و کودکان، قلب، اعصاب و مامایی مجهز می‌شوند .

درمانگاه خیرّساز شهدای روستای گلزار پائین پاکدشت افتتاح شد


فکری گفت: حدود ۲۵ سال پیش روستای گلزار پائین از یک مطب پزشکی برخوردار بود که امروز با افزایش جمعیت و لزوم دسترسی به امکانات به روز درمانی، نیاز بود که یک مرکز تخصصی در این منطقه با بیش از ۸ هزار سکنه احداث شود که همت خیرّین زمینه این مهم را فراهم کرد.
بخشدار مرکزی پاکدشت اظهار داشت: تعرفه پزشکی دریافت شده در این درمانگاه، پائین‌ترین مبلغ نسبت به سایر درمانگاه‌های سطح شهر است و درآمدهای حاصله، صرف توسعه آن می‌شود.
شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha