به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حسین عامریان» در آیین افتتاح سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد «مرآت ۲۴» اظهار داشت: هدف ما از افتتاح سامانه مرآت ۲۴ این است که باری از دوش بازنشستگان برداشته و رضایت خاطر این عزیزان را تأمین کنیم.
عامریان تصریح کرد: این سامانه ٢۴ ساعته پاسخگوی تماسهای بازنشستگان است که این اطمینان و رضایت خاطر را داشته باشند که پیگیر مشکلات و سوالات آنها در هر ساعت از شبانهروز هستیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه پاسخگویی به بازنشستگان صندوق را وظیفه خود میدانیم، گفت: از حالا به بعد کار ما سختتر است زیرا نباید در پاسخگویی دچار روزمرگی شویم و باید در نهایت احترام پاسخگوی بازنشستگان باشیم.
وی ادامه داد: هدف از افتتاح این سامانه تنها پاسخگویی تلفنی نیست بلکه میخواهیم فراتر از آن پیگیری موضوعات بازنشستگان و ارائه مشاوره را به طور جدی پیگیری کنیم.
عامریان با تأکید بر اینکه این سامانه باید خطمقدم خدمت به بازنشستگان باشد، گفت: نباید بازنشستگان ما نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر امور بازنشستگی داشته باشند. ممکن است بسیاری از آنها در نقاطی ساکن باشند که دفاتر امور بازنشستگی وجود نداشته باشد، بنابراین پاسخگویی به سوالات بازنشستگان از طریق این سامانه اقدام ارزشمندی است.
وی تأکید کرد: گسترش خدمات غیرحضوری به بازنشستگان یکی از سیاستهای اصلی ماست.
در این آئین «محمدمهدی باباخانی» سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمهای و «مهدی شهیدی» مدیرعامل شرکت مرآت کیش گزارشی از روند راهاندازی این سامانه را ارائه کردند.
بازنشستگان فولاد میتوانند با این سامانه به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره ۹۱۳۰۲۰۲۰-۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.
سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد «مرآت ۲۴» با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) افتتاح شد.
نظر شما