حدود ۵۰ شرکت فناور آذربایجان‌غربی محصولات خود را در فن بازار منطقه‌ای عرضه می‌کنند

ارومیه - ایرنا - کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: حدود ۵۰ شرکت فناور و دانش بنیان بیش از ۶۰ محصول تولیدی خود را به صورت هوشمند و در سایت فن بازار منطقه‌ای عرضه می‌کنند.

آرش انصاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محصولات در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، زیست محیطی و انواع حسگرهای هوشمند بوده که متقاضیان از تمام کشور می‌توانند برا مراجعه به سایت و ثبت سفارش محصول درخواستی خود را خریداری کنند.

وی ادامه داد: این محصولات فناور و بومی توسط فناوران این استان تولید و در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان به آدرس http://urmia.techmart.ir عرضه می‌شود.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات، محصولات خود در این سامانه ثبت‌ کنند.

انصاری اظهار کرد: سرعت‌ بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

وی یادآور شد: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

به گزارش ایرنا، سایت «فن بازار» به عنوان زیرساخت اطلاعاتی فن‌بازار استانی با حمایت پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد و به عنوان حلقه واسط شرکت‌های دانش‌بنیان با سرمایه‌گذاران مطرح است.

فن‌بازار یک سیستم جامع انتقال فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری است که به صورت نظام‌مند فرآیند انتقال فناوری را تسهیل می‌کند؛  فن‌بازار در ۲ بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی فعالیت می‌کند و پارک علم و فناوری این استان در نخستین قدم بخش مجازی را راه‌اندازی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha