۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 84786696
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صهیونیست‌ها ۱۲ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند

تهران - ایرنا - در جریان درگیری‌های شب گذشته(یکشنبه شب) در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست، ۱۲ فلسطینی را دستگیر کردند.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز دوشنبه به نقل از منابع عبری نوشت: نظامیان رژیم اشغالگر قدس ۱۲ نفر را در جریان تهاجمات شب گذشته به کرانه باختری دستگیر کردند.
این مرکز همچنین از دستگیری دوباره «أحمد الخاروف» زندانی آزاده شده از بند رژیم صهیونیستی در منطقه «أم الشرایط» در رام الله خبر داد و به نقل از منابع محلی اضافه کرد: درگیری‌های خشونت آمیز میان ده‌ها جوان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جریان عقب نشینی این نیروها از شهر رام الله به وقوع پیوست.
همچنین منابع محلی از دستگیری دو برادر فلسطینی به نام‌های «عز و جهاد الأقرع» در اردوگاه تازه تاسیس «عسکر» در شرق شهر نابلس خبر دادند.
این منابع همچنین گفتند که نیروهای مقاومت در جریان بازداشت این دو برادر، نظامیان صهیونیست‌ها را هدف گلوله‌های خود قرار دادند.

همچنین مرکز اطلاع رسانی اسرای فلسطینی خبر داد که اعتصاب غذای «خلیل عواوده» اسیر ۴۰ ساله فلسطینی که در اعتراض به بازداشت اداری دست به اعتصاب غذا زده، وارد صد و سومین روز خود شد.
وی در پی این اعتصاب غذا در وضعیت وخیم جسمانی به سر می برد.

در همین حال، منابع خبری گزارش دادند که صهیونیست ها یک خانه شهروندان فلسطینی در مجاورت اردوگاه «عقبة جبر» در نزدیک شهر اریحا در کرانه باختری رود اردن را به بهانه نداشتن مجوز تخریب کردند. 
این خانه متعلق به یک خانواده ۷ نفره فلسطینی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha