۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84787558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجله علمی و تخصصی «شیرین و شکر» در استان سمنان رونمایی شد

شاهرود - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه «شیرین و شکر» به عنوان مجله علمی و تخصصی زبان و ادبیات فارسی در سطح استان سمنان رونمایی شد، گفت: این فصلنامه در گستره کشوری فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد تقی یزدی شامگاه دوشنبه در آیین رونمایی مجله علمی و تخصصی «شیرین و شکر» که با حضور مسئولان شهری، اصحاب هنر و رسانه در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد این شهر برگزار شد، افزود: این مجله صد در صد مستقل و البته بومی گزین عمل کرده است.
وی اظهار داشت: فرآیند طراحی و تدارکات سایت، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراحل پذیرش اولیه، ویراستاری، کارشناسان فنی و علمی، ترجمه متون داوری توسط افراد مجرب و متخصص با سوابق بالای کاری در داخل این شهرستان انجام شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، ابراز داشت: تمامی موضوعات درج شده در این مجله برگرفته از حوزه زبان و ادبیات فارسی است که در شماره اول این مجله در بهار ۱۴۰۱به چاپ رسید.

یزدی افزود: این مجله به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در صادرات مفاهیم ایران اسلامی به سایر کشورها و در اقدامی علمی و موثر مرزهای ایران را در نوردیده و در کنار اعضای هیات تحریریه داخلی به جهت استفاده از تجارب اساتید این رشته در سایر کشورهای فارسی زبان نیز درج و استفاده شد.

به گفته وی، این فصل نامه دارای ۳۶۲صفحه با درج ۱۵مقاله تخصصی ادبیات، گزارش و یاداشت‌های ادبی به چاپ رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha