۲۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۲۰
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84787576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شاهرود: یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی به همکاری تشکل‌های صنفی نیاز دارد

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: اجرای نظام یکپارچه سازی زمین‌های کشاورزی در شهرستان شاهرود به منظور افزایش بهره‌وری نیازمند همکاری تشکل‌های صنفی در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب جلالی شامگاه دوشنبه در آیین پایانی نخستین همایش سالانه و نمایشگاه تخصصی مدیریت کشاورزی و دامپروری شهرستان شاهرود که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: قانون ارث هیچ منافاتی با یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی ندارد و از دهه‌های ۷۰ و ۸۰ نیز چند قانون درباره یکپارچه‌سازی در کشور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی و تأکید رهبر معظم انقلاب بر این موضوع، ابراز داشت: اقتصاد ایران بر پایه کشاورزی بنا شده و باید از داشته‌های خود برای حفظ امنیت غذایی و نیز مشاغل موجود صیانت کنیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه دولت امسال مکلف به رشد اقتصادی ۸.۵ درصدی در سه حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات است، تصریح کرد: بررسی رشد اقتصادی در سه سال گذشته نشان می‌دهد خسارتی که در حوزه صنعت و خدمات به اقتصاد کشور وارد بود توسط بخش کشاورزی جبران شد.

جلالی اظهار داشت: امسال نیز ظرفیت بخش کشاورزی برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸.۵ درصدی امیدوار کننده است.

نخستین همایش سالانه و نمایشگاه تخصصی مدیریت کشاورزی و دامپروری شهرستان شاهرود با رویکرد چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی کشاورزی و دامپروری شرق استان سمنان به مدت ۲ روز در تالار همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.

در آیین اختتامیه، تقدیر از برگزیدگان حوزه کشاورزی و قرائت بیانیه نیز انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha