۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84788024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی خراسان شمالی نسبت به وزش باد شدید هشدار داد

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: ناپایداری هوا از امروز (سه‌شنبه) در استان شدت می گیرد که سبب وزش باید شدید در مناطق مختلف می شود. 

مهدی کمالی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت سامانه جوی سبب وزش باد لحظه ای شدید با گرد و خاک محلی، رگبار باران و رعدوبرق می شود.

وی با اشاره به اینکه وزش باد شدید در بیشتر مناطق استان پیش بینی شده است افزود: وزش باد شدید بویژه امروز در شمال و جنوب غرب استان یعنی در شهرستان های رازوجرگلان، بخش هایی از مانه و سملقان و گرمه وجاجرم پیش بینی شده است. 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای شهرستان اسفراین، شمال فاروج و شیروان هم رگبار باران و رعدوبرق پراکنده پیش بینی شده است. 

کمالی خاطرنشان کرد: وزش باید شدید سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد و با توجه به شدت باد، آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی با بیان اینکه ناپایداری هوا تا صبح روز چهارشنبه در استان ادامه دارد گفت: مردم استان تا روز سه شنبه افزایش دمای هوا به میزان ۶ تا هشت درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشورواقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha