سرپرست های معاونت گردشگری و مدیریت حسابرسی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی احکامی جداگانه مرتضی رمضانی گالشی را به عنوان سرپرست معاونت گردشگری و عباس نیک پور را به عنوان سرپرست مدیریت امور مجامع و حسابرسی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، در حکم مهدی کشاورز رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به مرتضی رمضانی گالشی آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا کرده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان " سرپرست معاونت گردشگری" سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است: در پایان، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدلله(ع) را یادآور می شوم که فرمودند: " بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است، پس از این نعمت ها خسته نشوید. لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.
پیش از این جواد جمالی تصدی این سمت را بر عهده داشت و با استعفای خود از سمت سرپرستی معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش کناره گیری کرد.
جواد جمالی ۲۲ آذر ۱۴۰۰ با حکم محمدرضا لواسانی سرپرست سابق منطقه آزاد کیش به عنوان سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش منصوب شده بود.

همچنین در حکم عباس نیک پور آمده است:خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است؛ لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان " سرپرست مدیریت امور مجامع و حسابرسی" سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.

پیش از این محمد ثاقب فرد تصدی این حوزه را بر عهده داشت که از زحمات وی نیز قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha