حماس خطاب به تشکیلات خودگردان: هماهنگی و همکاری امنیتی با اشغالگران صهیونیستی، جنایت است

تهران - ایرنا - جنبش حماس خطاب به تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که هماهنگی و همکاری امنیتی با اشغالگران صهیونیستی، جنایت است.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس روز سه شنبه تاکید کرد که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان، بازداشت سیاسی و پیگرد قانونی شهروندان فلسطینی به دلیل عقاید سیاسی یا مقاومت آنان در برابر اشغالگری و شکنجه وحشیانه و رفتار غیرانسانی و تحقیرآمیز رژیم صهیونیستی با بازداشت شدگان و خانواده‌هایشان در کرانه باختری اشغالی را تشدید می‌کنند.

حماس در بیانیه‌ای افزود: آماده سازی مقاومت و سلاح‌های آن تنها با هدف دفاع از مردم فلسطین و احیای حقوق به یغما رفته آنهاست و هماهنگی و همکاری امنیتی با اشغالگران صهیونیستی، جنایت و خنجر زهرآگینی بر پشت مردم ما و مبارزه آنها برای آزادی و استقلال است.

گروه‌های مقاومت فلسطین دوشنبه شب در نشستی در غزه تأکید کردند که مقاومت در همه اشکال آن حق آنها است.

«خالد بطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس خبری که پس از نشست گروه‌های مقاومت فلسطین برگزار شد، رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول کامل جان اسرای فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده اند، دانست و از نهادهای حقوق بشری خواست تا به خواسته‌های این اسرا برای پایان دادن به بازداشت اداری و حق درمان زندانیان جامه عمل بپوشانند.

پیش تر جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن روند عادی سازی روابط برخی حکام عرب با رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین و پاسداری از مقدسات است و دشمن فقط زبان زور را می‌فهمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha