۲۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵
کد خبرنگار: 930
کد خبر: 84789359
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واگذاری امتیاز نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کم رنگ شد

قم- ایرنا- مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه فردوس قم گفت: واگذاری امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کم رنگ شده است و با توجه به زمان اندکی که تا آغاز مسابقات باقی مانده تیم فردوس مشتری ندارد.

رسول قلی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم لیگ برتری فردوس قم پیش از این سه مشتری پر و پا قرص داشت اما با توجه به شرایط موجود به احتمال فراوان تیم ما در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور شرکت می کند.

وی بیان کرد: علی رادپور به عنوان مدیرعامل باشگاه فردوس معرفی شده است و پیگیر امور تیم است و در جلسه ای که با ابراهیم سانی خانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم داشته است مدیرکل قول مساعد داده که حمایت لازم را برای راهی کردن تیم به لیگ برتر انجام دهد، گرچه تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است.

وی ابراز داشت: در شرایطی قرار داریم که باید تیم را به استان دیگر واگذار کنیم و پولش را بگیریم یا با مبلغی تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و برای این کار نیازمند مساعدت مجموعه استان هستیم.

مالک باشگاه فردوس قم گفت: چهار میلیارد تومان هزینه تیم داری امسال در لیگ برتر فوتسال است این در حالی است که بازیکن های بومی نامی اکثرا از استان خارج شدند.

وی گفت: بازیکنان بومی خوبی داریم که می توانیم در تیم فردوس از آن ها استفاده کنیم اما سطح لیگ برتر متفاوت است و چند بازیکن با تجربه باید به ترکیب تیم ما اضافه شوند.

رسول قلی زاده اوایل هفته جاری با انتشار متنی در فضای مجازی استان قم خبر از کناره گیری تیم فردوس از لیگ برتر و واگذاری امتیاز این تیم داده بود.

در عین حال قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه با حضور نمایندگان باشگاه‌ها و آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال به میزبانی باشگاه فولاد زرند در شهر کرمان برگزار شد.

مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتسال از ۲۳ تیرماه آغاز خواهد شد.

فردوس قم ۲۴ تیرماه در این شهر میزبان تیم دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha