شرایط شهرداران برای خدمت ارزیابی می شود / اولویت امکانات شهرداری در مناطق جنوبی است

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور مناطق شهر تهران از بررسی عملکرد شهرداران مناطق بر اساس شاخص‌های تعیین شده در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نظری روز چهارشنبه در حاشیه مراسم توزیع ۸۰۰ وسیله ورزشی که در بوستان ولایت در مناطق ۲۲ گانه تهران توزیع شد به خبرنگاران در خصوص نحوه رسیدگی به بررسی عملکرد شهرداران مناطق اظهار کرد: حکم شهرداران مناطق از سوی شهردار تهران یک ساله صادر شده و این پیام را دارد که برای خدمت کردن شرایط آنها بررسی و ارزیابی می‌شود و در صورتی که نتوانند به شاخص‌های عملکردی دست پیدا کنند به هر ترتیب جای خود را تغییر می‌دهند.

وی با انتقاد از ارزیابی صورت گرفته از سوی برخی رسانه‌ها درباره عملکرد شهرداران مناطق تاکیدکرد: این مساله را نمی‌پذیریم و مورد قبول ما قرار ندارد.

نظری توزیع ۸۰۰ وسیله ورزشی در قالب ۱۰۰ مجموعه میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با اولویت مناطق جنوبی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش بیماری کرونا و در آستانه فصل تابستان، سازمان زیباسازی اقدامی در ارتباط با توزیع ۸۰۰ وسیله ورزشی انجام داده است.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری، مرمت، امکانات ورزشی در بوستان‌ها نیز گفت: شهرداری تهران وظیفه مهمی را در این بخش برعهده دارد و علاوه بر توزیع امکانات باید در نگهداری آن نیز توجه ویژه‌ای را داشته باشد.

نظری با اشاره به اینکه در دوره‌های مختلف بحث نگهداری امکانات ورزشی در بوستان‌ها نوسان داشته است، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری بنا به تاکید شورا و شهردار تهران، تلاش شده امکانات خوبی در مناطق و محلات فراهم شود.

وی ادامه داد: اگر چه اتوبوس و مترو جزو اولویت‌ها و نیازهای شهروندان تهرانی است اما در کنار این موضوعات باید به سایر موارد شهری از جمله وسایل ورزشی در مناطق نیز توجه شود که در همین ارتباط اقداماتی از سوی سازمان زیباسازی آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha