۵۰۰ میلیارد تومان برای مجموعه‌های علمی و فناوری اصفهان در نظر گرفته شد

اصفهان - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور گفت: امسال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهشی برای مجموعه‌های علمی و فناوری استان اصفهان در نظر گرفته شده است که امیدواریم محقق شود.

به گزارش ایرنا، سیدصولت مرتضوی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: این میزان اعتبار بمنظور کمک به موسسه ها و زیرساخت های دانش بنیان در استان اصفهان در نظر گرفته شد.

وی که در بیست و پنجمین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان حضور یافته است، اظهار داشت: این میزان اعتبار تقریبا جهش ۱۰ درصدی داشته است.

مرتضوی اضافه کرد: از سوی دیگر تسهیلات لازم به هر قدر که مورد نیاز باشد برای شرکت های دانش بنیان در اصفهان پیش بینی شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور امروز در سفر به اصفهان از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرد؛ در این نمایشگاه دستاوردهای ۵۷ شرکت فناور ارائه شده است.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به‌عنوان نخستین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور و یکی از زیرمجموعه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم راه‌اندازی شده است؛ این شهرک فعالیت اجرایی خود را از سال ۱۳۸۰ به‌طور جدی با راه‌اندازی نخستین مرکز رشد آغاز کرد.
در این شهرک علمی و تحقیقاتی، ۶۱۲ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر است که توانسته‌ برای بیش از هشت هزار نیروی انسانی خلاق و نوآور اشتغال ایجاد کند؛ این کسب‌وکارها گردش مالی بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومانی را برای اقتصاد دانش‌بنیان به ارمغان آورده است.

رییس جمهور صبح پنجشنبه در بیست و پنجمین سفر استانی خود وارد اصفهان شد.

شماری از وزیران کابینه دولت هم اینک به عنوان نمایندگان رییس جمهوری در شهرستان‌های استان اصفهان  حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha