۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 84790037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی پیمایش سلامت روان در پیشوا آغاز شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 84790037
طرح ملی پیمایش سلامت روان در پیشوا آغاز شد
عکس تزئینی است

پیشوا- ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا گفت: طرح ملی پیمایش سلامت روان، در ۲ منطقه از شهرستان پیشوا آغاز شد.

دکتر امیر امینی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح ملی پیمایش سلامت روان به منظور تعیین شیوع و شدت، هزینه‌های مشکلات اعصاب و روان و بهره‌مندی از خدمات سلامت روان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شده است.

وی اظهار داشت: با انجام این مطالعه، تصویر دقیقی از تقاضای جامعه برای خدمات سلامت، شیوه اقدام مردم برای دریافت خدمات و موارد مورد تقاضا، شیوه پاسخگویی نظام ارائه خدمات به تقاضای جامعه و تناسب بار مالی تحمیل شده به خانوارها با درآمد آن‌ها مشخص می‌گردد.

امینی تصریح کرد: با اجرای این طرح ، اولویت نیازهای مردم در مورد مشکلات اعصاب و روان و دلایل عدم بهره‌مندی از خدمات تعیین می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم برای تامین خدمات مورد نیاز به کار گرفته شود.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح، پرسشگران واحد سلامت روانی،اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان پیشوا با حضور در ۲ منطقه خیابان صفایی واقع در جلیل آباد و خیابان ۱۵ خرداد به درب منزل مراجعه کرده و اقدام به تکمیل پرسشنامه می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پیشوا اظهار داشت: تمامی پرسشگران اجرای این طرح از معرفینامه و کارت شناسایی معتبر برخوردارند و از شهروندان درخواست می‌شود تا با این افراد همکاری لازم را انجام دهند.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha