سفر رئیس جمهور به ورامین موجب سرعت توسعه این شهرستان می‌شود

ورامین- ایرنا- امام جمعه موقت ورامین گفت: سفر رئیس جمهور به ورامین موجب سرعت بخشیدن به توسعه این شهرستان می‌شود و مشکلات برجای مانده را رفع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت اسلام حسین قدوسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با  اشاره به سفر روز شنبه آیت الله رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی به شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: از رئیس جمهور درخواست داریم تا توجه بیشتری به ورامین و این منطقه داشته باشند چرا که این مردم استحقاق خدمات و توجه بیشتری از سوی نظام دارند.

وی گفت: سابقه انقلابی مردم ورامین و حقی که مردم این دیار به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، ایجاب می‌کند که خدمت رسانی بیشتری به آنان صورت گرفته و حق آنان در دستیابی به امکاناتی نظیر تردد ریلی برای ارتباط با تهران، محقق شود.

قدوسی افزود: در رژیم طاغوت، مردم ورامین به خاطر قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ و سابقه انقلابی‌گری، از حقوق اولیه خود محروم شده بودند و با وجود خدماتی که به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به این شهرستان صورت گرفته، همچنان کاستی‌هایی در منطقه وجود دارد که باید با نگاه ویژه مسئولان، این مشکلات برطرف شود.

وی رسیدگی جدی مسئولان به وضعیت فرهنگی ورامین را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: مبارزه با حجاب، حرکت خزنده دشمنان علیه ایران اسلامی است که باید مقابله با این توطئه از سوی مسئولان با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر بازار و رفع مشکلات اقتصادی گفت: در اجرای طرح‌های اقتصادی لازم است تا وضعیت اقشار آسیب‌پذیر مورد توجه بیشتر قرار گیرد، حال که دولت با توزیع عادلانه یارانه‌ها، قصد دارد مشکل اقتصاد کشور را حل کند، لازم است تا با نظارت جامع و مستمر، از بروز خسارت به مردم جلوگیری شود.

قدوسی نژاد تصریح کرد: در اجرای این طرح ممکن است افرادی سودجو برخی از کالاها را احتکار کنند که لازم است، مسئولین با شناسایی این افراد و بازگرداندن کالاها به چرخه بازار، با این سودجویی‌ها قاطعانه برخورد نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha