۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۳
کد خبرنگار: 999
کد خبر: 84793043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: هیچ مدیری نباید سرمایه‌دار را ناامید کند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: استان نیاز به مدیری دارد که خود را در خدمت سرمایه‌دار بداند و هیچ مدیری حق ندارد سرمایه‌دار را معطل و ناامید کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا اسماعیل زارعی کوشا عصر شنبه در دیدار برگزیدگان و اقشار مختلف مردم بیجار اظهار داشت: از دستگاه نظارتی نمی‌پذیریم جواب استعلام را ماه‌ها نگه داشته باشد بلکه جواب مثبت یا منفی را باید در سریعترین زمان اعلام کند.

وی یادآور شد: وقتی سرمایه‌گذاری بخواهد موجب اشتغالزایی و ماندگاری جوانان در شهرستان و استان شود دست او را باید بوسید.

زارعی کوشا در رابطه با انتخاب و تغییر مدیران با بیان اینکه شایسته گزینی را فدای سرعت تغییر مدیران نمی‌کنیم افزود: در انتخاب مدیران به دنبال افرادی دارای سلامت فردی هستیم که توان و قدرت ایجاد سلامت در مجموعه را زیر نظر را داشته باشد.
وی تاکید کرد: نیاز به مدیرانی داریم که در سایه او فساد شکل نگیرد و توانمند و معتقد به سیاست‌های دولت باشد.

استاندار کردستان با بیان اینکه در موضوعات مختلفی استان نسبت به میانگین‌های کشوری فاصله دارد اضافه کرد: در بیجار در بعضی از موضوعات زیرساختی هم فاصله چشمگیری حتی با میانگین استانی داریم و عدالت حکم می‌کند به بیجار نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: شهرستان بیجار نیازمند توجه ویژه است و همه مدیران استان باید به آن توجه داشته باشند.

استاندار کردستان: هیچ مدیری نباید سرمایه‌دار را ناامید کند
زارعی‌کوشا یادآور شد: زمین‌های آبی زیر کشت در بیجار ۲ درصد و در استان ۱۲ درصد است اما اگر با میانگین کشوری که ۴۰ درصد است مقایسه می‌کنیم متوجه فاصله نگران کننده می‌شویم.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه عمده طرحهای پیشران اقتصادی در سفر رییس جمهور مربوط به بیجار است گفت: پتروشیمی و زنجیره فولاد  بیجار در میان مصوبات سفر رییس جمهوری قرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توفیق ثمره وفاق است و در تفرقه توفیقی وجود نخواهد داشت افزود: برای اینکه شهرستان و استان به پیشرفت برسد ضمن اینکه هر بخشی وظیفه خود را انجام می‌دهد باید تکامل، هم افزایی و تعامل میان بخشهای مختلف به اوج خود برسد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha