۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبر: 84793379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر ورزش مصر با کی‌روش تماس گرفت

۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۴
کد خبر: 84793379
وزیر ورزش مصر با کی‌روش تماس گرفت

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان مصر برای اینکه سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال این کشور را به بازگشت ترغیب کند، با او تماس گرفت.

به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر و پس از عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال ایران در دیدار دوستانه مقابل الجزایر، گمانه‌زنی درباره بازگشت «کارلوس کی‌روش» به نیمکت ایران قوت گرفت. این خبرها به‌خصوص با توجه به انتشار برخی خبرها درباره علاقه کی‌روش به حضور روی نیمکت یک تیم حاضر در جام جهانی پررنگ تر شد.

تیم ملی فوتبال مصر آخرین تیمی بود که کی‌روش را روی نیمکت خود دید. این سرمربی پرتغالی پس از آنکه نتوانست مصری‌ها را به جام جهانی برساند از این تیم جدا شد. اما در این روزها خبرهایی از تمایل مصری‌ها برای آغاز یک دوره همکاری جدید با کی‌روش نیز منتشر شده است.

روزنامه «اخبار الیوم» مصر در خبری مدعی شده است که «اشرف صبحی» وزیر ورزش و جوانان این کشور با کی‌روش تماس تلفنی گرفته تا او را به بازگشت ترغیب کند. صبحی در این تماس به کی‌روش قول داده که اگر دوباره سرمربی تیم ملی شود، هیچکس در کار او دخالت نمی‌کند.

از تیم ملی فوتبال عراق هم به عنوان یکی دیگر از مشتریان کی‌روش نام برده می‌شود. پیش از حضور کی‌روش در مصر هم او تا آستانه امضای قرارداد با عراقی‌ها پیش رفت ولی در عمل این اتفاق رخ نداد.

دیروز «راجر دی‌سار» دستیار و از نزدیکان کی‌روش درباره آخرین تصمیم او گفته بود: «در هفته اخیر چندبار با کی‌روش درباره آینده‌اش صحبت کردیم. پاسخ داد که هنوز تصمیم نهایی را نگرفته اما تا دوشنبه تصمیم خود را اعلام می‌کند.»

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha