۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1369
کد خبر: 84793777
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هم‌افزایی نهادهای فرهنگی سبب ارتقا سطح تأثیرگذاری آنها در جامعه می‌شود

اصفهان - ایرنا - فرماندار اصفهان تاکید کرد: فعالیت‌های هویت بخش و هم‌افزایی نهادهای فرهنگی در جهت تاثیربخشی نهادمند آنها در جامعه، ضروریست.

به گزارش ایرنا، محمدعلی احمدی، روز یکشنبه در مراسم معارفه رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان با تاکید بر ضرورت تبلیغات دینی و مذهبی در عرصه‌های حقیقی‌ و مجازی گفت: امروز مواجهه با تهاجمات فرهنگی بیشتر شده است و ضرورت وجود تبلیغات مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و الهی و فعالیت‌ در عرصه نهضت تبلیغات اسلامی هدفمند و مؤثر، بیش از پیش احساس می شود.

 وی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند محور جهاد تبیین در زمینه‌های مختلف بویژه تبیین ارزش‌های دینی و الهی باشد. 
وی ابراز امیدواری کرد که رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان با روحیه جهادی و انقلابی خود زمینه رشد و پیشرفت عرصه های فرهنگی اجتماعی را فراهم سازد.
حجت الاسلام علیرضا سیاحت رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان نیز گفت: توجه به گام دوم انقلاب، دانش بنیان شدن اداره تبلیغات ، تشکیل کمیته‌های مساله محور، اهمیت دادن به رسانه، طراحی مدل رسانه‌ای شبکه راهبران، برنامه‌های ویژه در حوزه بانوان و گسترش فعالیت های آموزشی و پرورشی از مهمترین برنامه‌های پیش‌روی ماست.
به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور فرماندار، مسوولان سیاسی و انتظامی، جامعه مداحان و هیات‌های مذهبی و روحانیون در  اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

پیش‌از این، حجت الاسلام محمود مرادی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اصفهان را بر عهده داشت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha