عبدی: بهترین و با استعدادترین تیم فوتبال نوجوانان تاریخ را در اختیار داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم نوجوانان فوتبال ایران گفت: اگر امکانات لازم برای این تیم فراهم شود با توجه به این استعدادهایی که در اختیار داریم قطعا یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال نوجوانان ایران را داریم.

حسین عبدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: ما در اولین اردو با تیم بزرگسالان سایپا بازی تدارکاتی برگزار کردیم که با نتیجه سه بر یک شکست خوردیم و در مقابل تیم امید استقلال نیز ۲ بر یک نتیجه را واگذار کردیم و در بازی آخر مقابل جوانان کوهسار با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کردیم. بعد از برگزاری این ۳ دیدار راهی مسابقات کافا شدیم و توانستیم تنها با یک شکست مقابل ازبکستان به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی افزود: طی این اردوی ۱۰ روزه که ۲۷ خرداد به پایان رسید ۲ بازی تدارکاتی خوب داشتیم که در ابتدا برابر تیم مختلط پرسپولیس و سایپا موفق به ثبت نتیجه ۲ بر ۲ شدیم. این در حالی بود که ۲  پنالتی هم در این بازی از دست دادیم و در دیدار دوم که دیروز برگزار شد توانستیم تیم جوانان پارسیان را برغم اینکه تیم حریف از وجود بازیکنان با سن بالاتر استفاده می‌کرد را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو برداریم و در دقایق بسیاری تیم برتر باشیم.

عبدی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اردوها این بود که آمادگی بازیکنان را بالا ببریم و چند نفر را اضافه و کم کنیم. در حال حاضر هم برای اردو پنج تیر آماده می‌شویم. اگر امکانات لازم برای این تیم فراهم شود با توجه به این استعدادهایی که در اختیار داریم و یکی از بهترین تیم‌های نوجوانان ایران را در اختیار داریم.

وی خاطرنشان کرد: بیست و چند بازیکن در اختیار دارم که با وجود آن‌ها هراتفاق خوبی در قهرمانی آسیا ممکن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha