۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۶
کد خبر: 84794469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد

۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۶
کد خبر: 84794469
دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد

اردبیل - ایرنا - بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر افزایش دمای هوا در بیشتر مناطق استان اردبیل بویژه شهرستان‌های شمالی و جنوبی این استان از روز سه‌شنبه می‌باشد.

به گزارش ایرنا ، امروز (دوشنبه) ۳۰ خرداد با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار که با رطوبت خزری نیز همراه است در برخی نواحی استان بویژه نوار شرقی شاهد آسمانی غالباَ نیمه ابری، در پاره‌ای از اوقات ابری توام با مه و وزش باد خزری (گاهی تند) خواهیم بود و در نواحی منتهی به استان گیلان بارش باران ریزه نیز دور از انتظار نخواهد بود.

 براساس گزارش هواشناسی اردبیل از بعد از ظهر روز چهارشنبه غالب نقاط این استان با تغییر جریانات جوی و جنوبی شدن آن شاهد وزش باد جنوبی (تند تا گاهی نسبتاً شدید) و افزایش محسوس دمای هوا خواهد بود.

همچنین از بعد از ظهر چهارشنبه بویژه طی روزهای پایانی هفته با توجه به گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، در ساعات بعد از ظهر و عصر رشد ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به افزایش دمای هوا به هم استانی‌ها توصیه کرده است در مصرف حامل‌های انرژی بویژه برق صرفه‌جویی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha