۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84794626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروردین: با کمک وزیر ورزش و جوانان مشکلات دوومیدانی را حل می‌کنیم

تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، گفت: تلاش خواهیم کرد که همراه با وزیر ورزش و جوانان، تصمیمات خوبی برای برطرف کردن مشکلات در راستای رشد و توسعه ورزش دوومیدانی در میان اقشار مختلف جامعه اتخاذ کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در محل فدراسیون دوومیدانی با هاشم صیامی رییس فدراسیون و دیگر مسئولان این رشته دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات مختلف ورزش اول المپیک در کشورمان بحث و تبادل نظر داشت.

در ابتدای دیدار صیامی به اقدامات انجام شده در این فدراسیون در راستای رشد و توسعه ورزش دوومیدانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای حمایت از قهرمانان ورزش پایه و مادر، توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه محمدمهدی فروردین نیز با اشاره به ظرفیت‌های ورزش دوومیدانی و پتانسیل بالای این رشته ورزشی جهت کسب مدال و افتخار در میادین مهم بین‌المللی، گفت: دوومیدانی رشته پایه و مادر است که با توجه به ظرفیت‌های موجود در آن می‌تواند اتفاقات خوبی را برای ورزش کشور به وجود آورد.

وی افزود: فراکسیون ورزش مجلس نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی دارد که این توجه نه تنها معطوف به این رشته ورزشی است بلکه تمامی رشته‌های پایه و پر مدال را در بر می‌گیرد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی متعهد می‌شویم تا حمایت حداکثری از دوومیدانی داشته باشیم که این موضوع را همیشه حتی در نشست‌هایی که با وزیر ورزش و جوانان داشته‌ایم، اعلام کرده‌ایم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که خود از قهرمانان به نام و پیشکسوتان دوومیدانی است، اتفاقات خوبی در این ورزش پایه و پر طرفدار صورت پذیرد.

در پایان این نشست بحث‌هایی پیرامون اماکن و پیست‌های فعال ورزش دوومیدانی به خصوص تنها سایت تخصصی این رشته ورزشی در کشورمان (ورزشگاه آفتاب انقلاب) و مسائل و مشکلات پیش روی آنها مطرح شد که فروردین در این‌باره نیز یادآور شد: قطعا تلاش خواهیم کرد که در نشست‌های بعدی با وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خوبی برای بر طرف کردن این مشکلات در راستای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش دوومیدانی در میان اقشار مختلف جامعه اتخاذ کنیم.

در این نشست علی رضایی دبیرکل فدراسیون دوومیدانی و سیاوش سپهوند مسئول کمیته استعدادیابی و رده‌های سنی پایه فدراسیون نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha