۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84795055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش بسترهای مهارتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز کارآفرینی است

ملارد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بر مهارت آموزی دانش‌آموزان و تقویت هنرستان‌ها تاکید کرد و گفت: افزایش و ایجاد بسترهای مهارتی دانش‌آموزان زمینه‌ساز کارآفرینی بوده و موجب ایجاد اشتغال می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، مسعود بهرامی طی بازدید از هنرستان دخترانه کاردانش نور ملارد بر مهارت آموزی دانش آموزان به ویژه تقویت و توسعه هنرستان ها تاکید کرد افزود:آنچه در نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان مشهود است ایجاد خودباوری است به طوری که برخی از این آثار به مرحله ارائه به بازار رسیده اند.

وی به موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در دوران شیوع کرونا شاید توانستیم آموزش را پیش ببریم اما از بسیار از مسائل تربیتی جا ماندیم و نیاز است در طور تابستان با کمک پایگاه های تابستانی در کنار جبران یادگیری به موضوعات تربیتی نیز بپردازیم.

هر ثبت نام یا نقل و انتقالی خارج از چرخه قانونی حق الناس است

بهرامی بر اجرای دقیق ضوابط در ثبت نام دانش آموزان و نقل و انتقالات فرهنگیان تاکید و اظهار کرد: هر ثبت نام یا نقل و انتقالی خارج از چرخه قانونی حق الناس است و می بایست قانون عادلانه برای همه اجرا شود.

وی ساماندهی نیروی انسانی را از جمله مسائل مهم پیش روی آموزش و پرورش خواند و گفت: رصد و نظارت دقیق بر ساماندهی نیروی انسانی انجام خواهد شد تا با آغاز سال تحصیلی جدید، مشکلی در این مورد نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، بیش از ۵۰۰ اثر در ۹ رشته از هنرجویان هنرستان کار دانش نور در نمایشگاهی در معرض بازدید قرار گرفته است.

شهرستان ملارد نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha