حکیم حمله تروریستی و جنایت شرم‌آور در سوریه را محکوم کرد/نقشه‌های شوم تروریستی خنثی شود

تهران - ایرنا - «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی حمله تروریستی امروز (دوشنبه) در حومه رقه را محکوم و با دولت و ملت سوریه ابراز همدردی کرد و این تحرکات را نقشه های شوم تروریستی خواند.

وی در پیام خود آورده است: خود را در غم و اندوه حمله تروریستی در منطقه حومه رقه که ده‌ها قربانی و مجروح در پی داشت، با ملت و حکومت سوریه شریک می‌دانیم.

به گزارش ایرنا، رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن این جنایت شرم‌آور تاکید کرد که بار دیگر از کشورهای آسیب‌دیده از آفت تروریسم و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم که با همبستگی برای خنثی کردن نقشه‌های شوم آن همکاری کنند تا امنیت و ثبات منطقه و جهان تضمین شود.

منابع خبری ظهر امروز (دوشنبه) از حمله تروریستی به یک اتوبوس حامل نظامیان سوریه در ریف استان رقه این کشور خبر دادند.

یک منبع نظامی سوریه درباره جزئیات این حمله تروریستی به خبرگزاری دولتی این کشور (سانا) گفت: حدود ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک اتوبوس هدف حمله ای تروریستی در منطقه الجیره در جاده رقه به حمص قرار گرفت که در جریان آن ۱۱ نظامی و دو غیرنظامی شهید و سه نظامی دیگر زخمی شدند.

به نوشته سانا، در ماه‌های گذشته، گزارش‌های رسانه ای از اقدام نیروهای اشغالگر آمریکایی در انتقال صدها تروریست داعش از عراق و از زندان‌های تحت کنترل شبه‌نظامیان گروه موسوم به «نیروهای سوریه دموکراتیک» (قسد) در استان الحسکه سوریه به اطراف پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه التنف در مرز سوریه با اردن برای آموزش دوباره و مسلح کردن آنها به منظور استقرار در صحرای سوریه و انجام حملات تروریستی علیه دولت و شهروندان این کشور خبر داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha