۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۱۲
کد خبرنگار: 815
کد خبر: 84795315
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خشونت‌های بی‌پایان در آمریکا؛ گروگانگیری در هتلی در لس‌آنجلس

نیویورک- ایرنا- پلیس کالیفرنیا در تداوم خشونت‌های مسلحانه که در آمریکا از کنترل خارج شده است، اعلام کرد که صبح دوشنبه به وقت محلی فردی مسلح خود را در اتاق یک هتل حبس کرده و دو نفر را نیز به گروگان گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه به وقت محلی رسانه های آمریکایی، پلیس کالیفرنیا افزود که افسران پلیس پس از چند ساعت رویارویی با این فرد توانسته‌اند وی را بازداشت و گروگان‌ها را آزاد کنند.

اداره پلیس شهر لس آنجلس می‌گوید که افسران در اواخر یکشنبه شب اطلاعاتی در خصوص بکارگیری سلاح توسط یک فرد در هتل "تراول لاج" دریافت کردند. فرد مظنون پس از رسیدن افسران پلیس خود را در داخل یک اتاق حبس کرده و دو زن را به گروگان گرفته بود.

پلیس چند ساعت با این فرد مذاکره و او خود را در ساعت هفت و ۴۰ دقیقه صبح دوشنبه تسلیم پلیس کرد.

گزارشی از تلفات در این گروگانگیری منتشر نشده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام آرشیو خشونت مسلحانه، از زمان حمله نژادپرستانه در ۱۴ مه در فروشگاه مواد غذایی بوفالو در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ سیاه پوست و بازداشت یک نوجوان سفیدپوست ۱۸ ساله شد، حداقل ۶۳ تیراندازی جمعی در سراسر آمریکا رخ داده است. 

این آمار به این معنی است که در هر روز دو مورد تیراندازی دسته جمعی در این کشور به وقوع پیوسته است که شامل تیراندازی در ۲۴ می‌ در مدرسه ابتدایی راب در یووالدی تگزاس می‌شود که در آن ۱۹ دانش آموز و دو معلم کشته شدند. 

بر اساس داده‌های این نهاد، در یک سال گذشته، تیراندازی‌های جمعی در آمریکا بیش از ۱۹ هزار کشته و بیش از ۳۷ هزار مجروح به جای گذاشته است. 

همچنین در ۵ سال گذشته بیش از ۹۵ هزار نفر در آمریکا جان خود را در تیراندازی‌ها از دست داده و ۱۸۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha