۳ تیر ۱۴۰۱، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84795436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درمانگاه عمومی شهدای خرمدره به درمانگاه تخصصی ارتقاء یافت

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته درمانگاه عمومی شهدای خرمدره با هدف خدمت رسانی بهتر به گروههای هدف به درمانگاه تخصصی ارتقا یافت که این مهم در راستای رضایتمندی بوده است.

دکتر مهدی نیک سیرت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پاسخ به مطالبات به حق بیمه شدگان بازنشستگان شهرستان خرمدره، درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به سطح تخصصی ارتقاء یافت.

وی اضافه کرد: بر این اساس در رشته های تخصصی اطفال، داخلی و زنان خدمات تخصصی به مردم این شهرستان انجام خواهد گرفت.

 این مسوول ادامه داد: هم اکنون متخصص اطفال برای خدمت رسانی به بیمه شدگان اعلام آمادگی کرده  و خدمات ویزیت از هفته آینده در این درمانگاه ارایه خواهد شدکه علاوه بر آن، در حال رایزنی برای جذب سایر متخصصین هستیم.

وی، از متخصصین شهرستان خرمدره خواست برای همکاری با این مرکز اعلام آمادگی کرده و امکان ارایه خدمات بستری در بیمارستان امید در صورت صلاحدید متخصصین همکار نیز فراهم شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان اظهار امیدواری کرد که با ارتقاء کمی وکیفی خدمات ارایه شده در این درمانگاه شاهد رضایتمندی حداکثری ۴۰ هزار و ۷۰۰ بیمه شده شده این شهرستان باشیم.

هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha