۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84796171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان تجهیزات مدارس شهرری، در چنگال قانون افتادند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان تجهیزات مدارس خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت از مدارس باقرشهر اعتراف کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی پلیس ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از مدارس در محدوده باقرشهر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیم عملیات کلانتری ۱۷۵ باقر شهر برعهده گرفتند.

وی اظهار داشت: با انجام تحقیقات گسترده و حضور در محل های سرقت و انجام اقدامات نوین پلیسی مشخص شد سرقت توسط باندی سه نفره انجام می شود که هویت و مخفیگاه ۲ نفر از آن ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: پس انجام هماهنگی های قضایی ماموران در محل حاضر و طی یک عملیات ضربتی ۲ نفر از آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل می کنند که پس از مشاهدات مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت از مدارس در سطح شهر ری، باقرشهر با همدستی یک نفر دیگر اقرار می کنند.

سرهنگ جلیلیان به دستگیری سریع متهم سوم پرونده اشاره و خاطرنشان کرد: پس از دعوت مال باختگان و اخذ شکایت و تکمیل پرونده، هر سه متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری گاردریل دزد اتوبان هاشمی

سرهنگ جلیلیان در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاردریل های اتوبان شهید هاشمی در محدوده سیزده آبان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با انجام اقدامات پلیسی، اطلاعاتی از سارقان بدست آمد و مشخص شد که ۲ نفر اقدام به سرقت گاردریل می کنند که مشخصات آنها در اختیار عوامل گشت کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: روز گذشته عوامل گشت ۲ نفر را در حال سرقت گاردریل مشاهده می کنند که به آنها مشکوک می شوند و به محض رویت ماموران، سارقان سریعا از محل متواری می شوند.

این مسئول با بیان اینکه در این عملیات یک نفر از سارقان دستگیر شد، ابراز داشت: طی بازدید از محل گاردریل سرقت شده کشف و به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: پس از دعوت نماینده حقوقی شهرداری به کلانتری ارزش کالای کشف شده ۵۰۰میلیون ریال برآورد و پس از اخذ شکایت و تکمیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد و همچنین دستگیری دیگر متهم پرونده در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

کشف ۲۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی در کهریزک 

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از پلمب کارگاهی که روغن موتورهای تقلبی در محدوده کهریزک تولید می کرد، خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از ۲۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.  

وی افزود: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر بسته بندی و فروش روغن موتور تقلبی در محدوده کهریزک و پخش آن در سطح شهر، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی بررسی موضوع را در خصوص شناسایی و دستگیری عامل اصلی این جرم را دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی محل مورد نظر شناسایی شد، خاطرنشان کرد: پس از انجام هماهنگی های لازم با مرجع قضایی، تیمی از ماموران در معیت نماینده فرمانداری ری و نماینده اتاق اصناف به کارگاه تولیدی اعزام و در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در بازرسی از این کارگاه، آلات و ادوات تهیه و بسته بندی روعن های تقلبی به همراه بیش از ۲۰ هزار لیتر روغن موتور تقلبی آماده عرضه به بازار با برچسب شرکت های معتبر روغن موتور کشف شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه با دستور قضایی کارگاه غیرمجاز پلمب شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی مواد مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند؛ همچنین در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha