۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84796180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکار بدنساز ایلامی به مسابقات بین المللی ترکیه اعزام شد

ایلام - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایلامی به مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ ۲۰۲۲ کشور ترکیه دعوت شد.

محسن پیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد عبداللهی در قالب تیم انجمن پاورلیفتینگ ایران چهارم تیرماه به این مسابقات اعزام می شود.

وی افزود: این ورزشکار همچنین سال ۲۰۱۴ در مسابقات آسیایی امارات نیز در رده سنی جوانان ملی پوش بوده و مدال نقره را به ارمغان آورده و امسال در رده سنی بزرگسالان عازم این تورنمنت بین المللیWRPF به میزبانی ترکیه می شود.          

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام ادامه داد: امیدواریم  این ورزشکار پس از دوری از میادین بین المللی بار دیگر بتواند پرچم کشور را با افتخار به احتراز درآورد و با اقتدار سکوی این مسابقات را فتح کند.

پیری با اشاره به اینکه تنها نماینده استان در تیم ملی انجمن پاورلیفتینگ WRPF ایران در این دوره از رقابت هاست، گفت: این مسابقات در تقویم جهانی WRPF پاورلیفتینگ بصورت رسمی ثبت شده و رکوردهای ورزشکاران در رنکینگ جهانی ثبت می شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: بهترین ورزشکاران کشورهای همسایه از جمله ترکیه، ارمنستان، گرجستان، عراق و قزاقستان در این مسابقات حضور دارند.

وی تصریح کرد: رییس بانک صادرات استان ایلام بعنوان اسپانسرحمایت همه جانبه جهت شرکت در این دوره از این ورزشکار داشته که جای تقدیر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha