میز خدمت ویژه سفر رییس جمهور در ۲۹ نقطه بجنورد برپا شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی از برپایی میز خدمت ویژه سفر رییس جمهور به استان در ۲۹ نقطه شهرستان بجنورد برای ملاقات حضوری با نمایندگان تام الاختیار وزرا خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، ام البنین اصفهانی روز چهارشنبه اظهار داشت: از امروز ۱ تیر و فردا همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، وزیران و معاونان آنها با حضور در شهرستان ها مشکلات مردمی را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: میزهای خدمت نمایندگان دولت امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برقرار هستند و فردا نیز از ساعت ۸ تا ۱۸ برای رسیدگی به دغدغه ها، مطالبات و درخواست های شهروندان فعال خواهند بود.

بیست و پنجمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha