سخنگوی شورای شهرتهران : مدیران شهرداری با روحیه بسیجی فعال تر هستند

شهرری- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: مدیران این دوره شهرداری روحیه بسیجی دارند و وضعیت برای فعالیت مهیا تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا نادعلی روز چهارشنبه در جلسه ستاد بسیج شهرداری منطقه ۲۰ تهران گفت: اعضای شورا در این دوره مدیریت شهری نسبت به بسیج وظیفه بیشتری حس می کنند و ما نیز در کمیته دینی و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر وظیفه بیشتری در این باره  داریم.

وی افزود: پیش از این توفیق حضور در بسیج شهرداری داشتم و واقفم که بسیج یک امکان نهفته است که در دوره ای سطح فعالیتش بالاتر می رود و قطعا امروز دوره ای است که زمینه برای فعالیت بسیج مهیاتر است.

نادعلی گفت: خوشبختانه در این دوره شهرداری مدیران روحیه بسیجی دارند و  معاونان فرهنگی اجتماعی شهرداری بسیجی هستند بنابراین این موضوع باید آورده بیشتری برای بسیج داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج به مردم خدمت می کند و آنان را پای حرف انقلاب می آورد؛ از سوی دیگر بسیج ابزاری مهم برای تبیین گام دوم انقلاب است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در شهرداری باید امکانی برای بسیج ایجاد کنیم که فعالیت اجتماعی مثبت انقلابی داشته باشد.

ماهیت انقلابی شهرری و مردم این دیار مشهود است

سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ تهران هم در این جلسه گفت: ماهیت انقلابی شهرری و مردم این دیار مشهود است و از این رو کارمندان شهرداری منطقه ۲۰ با روحیه ای بسیجی تعلق خاطر بیشتری به خدمت به مردم دارند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سلسله بازدیدهای منطقه ای که در قالب طرح های چهارشنبه های فرهنگی برگزار می شود، امروز در شهرداری منطقه ۲۰ تهران حضور یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha