رییس کمیسیون عمران مجلس از طرح‌های راه‌سازی قمصر کاشان و نطنز بازدید کرد

کاشان - ایرنا - محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه از طرح‌های راه‌سازی محدوده قمصر کاشان و نطنز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضایی کوچی در این بازدید با همراهی رحمت‌الله فیروزی‌پور نماینده مردم نطنز و قمصر کاشان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مجتبی آراسته معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح‌های ورودی قمصر از آزادراه کاشان، تقاطع شهید احمدی روشن و جاده کاشان به بادرود نطنز قرار گرفت.

معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر اخیر رییس جمهور به اصفهان برای اجرای رمپ و لوپ طرح ورودی قمصر مصوب شده است.

رییس کمیسیون عمران مجلس از طرح‌های راه‌سازی قمصر کاشان و نطنز بازدید کرد

مجتبی آراسته افزود: اجرای طرح ساماندهی تقاطع شهید احمدی روشن و اتصال آن به آزادراه کاشان - اصفهان نیز بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته و افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی برای آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به بازدید رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از جاده کاشان به بادرود نطنز خاطر نشان کرد: هشت کیلومتر باقی‌مانده این جاده در حوزه کاشان در حال اجرا است و امید می‌رود تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری برسد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به دعوت فیروزی‌پور نماینده مردم نطنز و بخش قمصر کاشان به منطقه شمال اصفهان سفر کرده است.

شهرستان ٤٥ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان و بخش ۱۴ هزار نفری قمصر از توابع شهرستان کاشان در فاصله نزدیک به ۱۷۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha