مسئولان قضایی ورامین گلزار شهدای این شهرستان را گلباران کردند

ورامین - ایرنا - همزمان با هفته قوه قضائیه، مسئولان قضایی شهرستان ورامین روز پنجشنبه گلزار شهدای این شهرستان را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در دومین روز از هفته قوه قضائیه، مسئولان قضایی شهرستان ورامین با حضور در گلزار شهدای حسین رضا(ع) و نثار گل، بر ادامه راه شهدا در تحقق حق و عدالت در جامعه تأکید کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: امروز در محضر شهیدان انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرمی قرار داریم که زیر پرچم حق و عدالت و در راه اعتلای مکت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جان خود را تقدیم اسلام  کردند و ما باید قدردان این ایثار و از خودگذشتگی باشیم.

مسئولان قضایی ورامین گلزار شهدای این شهرستان را گلباران کردند


حجت الاسلام سیدمحسن محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی و یاران باوفای ایشان اظهار داشت: فاجعه هفتم تیر، برای کشور و مردم بسیار دردناک بود و در آن ۷۲ تن از نخبگان کشور و شهید بهشتی، به خاطر کینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: جریان ضد انقلاب و نفاق، با ایجاد جو روانی شدید تلاش داشتند که این شهید بزرگوار را نزد جامعه و افکار عمومی به یک عنصر نامطلوب جلوه دهند ولی ایشان با سعه صدر و بزرگواری در برابر این توطئه‌ها صبر پیشه کرد، این شخصیت بی بدیل و بزرگوار در آتش نفاق سوخت تا مردم پس از شهادت ایشان بدانند که چه شخصیت بزرگی را از دست دادند.
امام جمعه موقت ورامین افزود: تجدید میثاق با شهدا باعث می‌شود تا در این امواج متلاطم راه اصلی را پیدا کنیم، این انقلاب در این ۴۳ سال، فتنه‌های مختلفی را به خود دیده و ما باید با مدد الهی و شهدای گرانقدر ،بتوانیم راه درست را پیدا کرده و در مسیرصحیح راه اعتلای نظام را دنبال کنیم.
وی ادامه داد: رسالت افراد جامه در جنگ نرم فرهنگی دشمنان بسیار سنگین است و اقتدار دستگاه قضایی در مواجه با معضلات گوناگون که ریشه در توطئه دشمن دارد، بسیار اثربخش و بازدارنده خواهد بود.
یکم تا هفتم تیر ماه به مناسبت سالگرد شهادت معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب، هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha