۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84799484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفر رییس جمهور به خراسان شمالی پایان یافت

۲ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸
کد خبر: 84799484
سفر رییس جمهور به خراسان شمالی پایان یافت

بجنورد- ایرنا- آیت الله سیدابراهیم رییسی در پایان بیست و ششمین سفر استانی خود دقایقی پیش خراسان شمالی را به مقصد پایتخت ترک کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهدای بجنورد، خراسان شمالی را به مقصد تهران ترک کرد.
رییس جمهور در بیست ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز پنجشنبه ۲ تیر به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت وارد استان خراسان شمالی شد.
آیت الله رئیسی را در این سفر وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی کردند.

بازدید از تعدادی طرح‌ های اقتصادی و عمرانی، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم و نخبگان، همچنین شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده بود.
همچنین در نشست شورای اداری خراسان شمالی، اعضای هیات دولت که به شهرستان‌ها اعزام شدند، گزارش‌های کاری خود را از نقاط مختلف خراسان شمالی به رئیس جمهور ارائه دادند.

در پایان نیز رییس جمهور در نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیست و پنجمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha