۴ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸
کد خبر: 84801376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با هفته قوه قضائیه گلزار شهدای قرچک گلباران شد

قرچک- ایرنا- همزمان با هفته قوه قضائیه، مسئولان قضایی و اجرایی شهرستان قرچک گلزارهای شهدای این شهرستان را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با هفته قوه قضائیه، رئیس دادگستری، دادستان، کارکنان قضایی و مسئولان اجرایی قرچک با حضور درگلزار شهدای صحن مطهر امامزاده بی‌بی زبیده زیباشهر، با آرمان‌های شهدا در تحقق عدالت در جامعه اسلامی تجدید میثاق کردند.

امام جمعه قرچک در این مراسم گفت: مهمترین وظیفه قوه قضائیه در اجرای عدالت در جامعه، اجرای قانون و حدود الهی و مبارزه با قانون شکنان و کسانی است که در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور مشکل ایجاد کرده‌اند، وظیفه‌ای که امروز قوه قضائیه به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن عمل کرده است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: امروز قوه قضائیه تلاش دارد تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی و اشراف به تمامی امور، امنیت را در جامعه حاکم کرده و با برخورد قانونی با متخلفان، از بروز تخلفات و جرائم در جامعه پیشگیری کند.

امام جمعه قرچک گفت: تدوین قوانین اسلامی بر مبنای اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) توسط شهید بهشتی انجام گرفت، که باعث رشد عقیده درست اسلام شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی با تدوین قوانین اسلامی بر مبنای اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) پایه گذار و معمار قوه قضائیه است و با حرکت در مسیر این شهید سرافراز می‌توان اهداف قوه قضائیه در گسترش عدالت در جامعه را محقق کرد.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
اول تا هفتم تیرماه هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha