چند خبرکوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- دستگیری کلاهبردار حرفه ای در شهرستان مانه و سملقان، بازداشت سوداگر مرگ در رازوجرگلان و کشف خودروهای سرقتی در شیروان از جمله اخبار کوتاه حوزه نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی فاروج اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره انفجار منزل مسکونی در روستای مایوان، بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه مایوان به محل اعزام شد.
 سرهنگ علیرضا پوربه گفت: با حضور مأموران در محل مشخص شد یک ساختمان دوطبقه بر اثر انفجار تخریب‌شده است.
وی با بیان اینکه پیرمرد ۶۰ ساله مصدوم شده در این حادثه با کمک اهالی روستا به بیمارستان اعزام‌ شد، گفت: کارشناسان آتش‌نشانی علت این حادثه را نشت گاز شهری بیان کردند.

دستگیری کلاهبردار حرفه ای

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و پلیس فتا شهرستان مانه و سملقان مبنی بر برداشت غیرقانونی از حساب بانکی آن‌ها به صورت اینترنتی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار  سعید مطهری زاده با اشاره به اینکه فرد کلاهبردار تمام برداشت‌ها را در ایام منتهی به آخر هفته انجام می‌داد تا شاکیان فرصت مسدودی حساب را نداشته باشند، افزود: در همین رابطه اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان باقدرت و جدیت بیشتری دنبال شد.

وی افزود: در نهایت فرد موردنظر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی همچنین دارای سابقه حمل و فروش مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد زیادی اسلحه قلابی و کارت‌های بانکی سرقت شده و سه برگ چک سرقتی نیز به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال کشف شد، افزود: متهم تاکنون بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از حساب شهروندان برداشت کرده است .

سوداگر مرگ در چنگال پلیس 

فرمانده انتظامی رازوجرگلان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در سطح شهرستان فعالیت دارد که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ علی طاهری با اشاره به اینکه با بررسی موضوع مشخص شد این فرد در حال انتقال مواد مخدر به شهرستان است  افزود: خودروی متهم در حوالی پاسگاه انتظامی تنگه ترکمن در یک عملیات غافلگیرانه توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد و در نهایت متهم بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف خودروهای سرقتی در شیروان

فرمانده انتظامی شیروان گفت: در پی اعلام خبر سرقت ۲ دستگاه خودرو در سطح شهرستان شیروان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.
 سرهنگ مجید یگانه پور با اشاره به اینکه ماموران در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر ۲ خودرو را در اطراف شهر رؤیت و متوقف کردند، افزود: در همین رابطه ۲ نفر سارق نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha