۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبر: 84802007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازداشت ۱۱ فلسطینی دیگر در کرانه باختری

۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰
کد خبر: 84802007
بازداشت ۱۱ فلسطینی دیگر در کرانه باختری

تهران - ایرنا - مرکز اطلاع رسانی فلسطین، از دستگیری ۱۱ فلسطینی دیگر توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز (یکشنبه) به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این یگان با همکاری نیروهای امنیتی «شین بت» و گارد مرزی، شب گذشته ۱۱ فلسطینی تحت تعقیب را در کرانه باختری دستگیر کردند.
این مرکز همچنین خبر داد: نظامیان اسراییل «وحید أبو ماریة» و «مالک یوسف حسن دودة(مجروح)» دو زندانی فلسطینی آزاده شده از بند اسراییل (رژیم صهیونیستی) را بار دیگر در شهر «بلدة بیت أمر» در شمال الخلیل بازداشت کردند.
همچنین نظامیان صصهیونیست، «سعاد ابو رموز» فعال فلسطینی در قدس اشغالی را پیش از حضور در محل کارش بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین ۴ جوان فلسطینی را در جنوب جنین بازداشت و خودروی آنها را در نزدیکی تقاطع «ارابه» توقیف کردند.

دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی هم خبر داد که اسرای اداری در زندان‌های اشغالی برای صد و هفتاد و هفتمین روز متوالی، به تحریم دادگاه‌های رژیم اشغالگر قدس ادامه می‌دهند تا به سیاست بازداشت اداری پایان دهند.

همزمان منابع خبری از یورش دهها شهرک نشین صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی در سایه حمایت نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع محلی فلسطینی همچنین از درگیری نیروهای اشغالگر با جوانان فلسطینی در اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم در کرانه باختری خبر دادند.
برپایه این گزارش، نیروهای اشغالگر خیابان اصلی اردوگاه نور الشمس را بستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha