۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84802195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۸۸ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به بخش تعاون لرستان ابلاغ شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  گفت: تسهیلات ابلاغ شده تبصره ۱۸ در بخش ایجاد تعاونی‌ها در استان امسال ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا "علی جهانی" روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی پرداخت تسهیلات اشتغالزا از محل تبصره ۱۸ افزود: سهم لرستان از این اعتبارات مشخص شده است و باید هرچه سریعتر به متقاضیان پرداخت شود.

وی اظهار داشت: تاکنون با همکاری دستگاه های اجرایی استان، ۵۵۲ طرح اقتصادی با مبلغ ۱۴۲ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه بیش از یک و نیم برابر اعتبار تخصیصی به بانک های عامل استان معرفی شده است افزود: پرداخت به موقع تسهیلات و تسهیل شرایط برخورداری آن‌ها از این اعتبار، مهمترین انتظاری است که بایستی در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

جهانی تصریح کرد: بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید به عنوان متولی تسهیلات اشتغالزا باید در پرداخت این اعتبارات تسریع و شرایط را برای افراد متقاضی تسهیل نمایند.

وی با تاکید بر اهلیت متقاضیان استفاده از این تسهیلات ادامه داد: اولویت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه  به طرح های نیمه تمام و راکد است و همه متقاضیان این تسهیلات در حوزه های ورزشی، سلامت و فرهنگی هنری باید برای دریافت اعتبارات به دستگاههای اجرایی صادر کننده مجوز مراجعه نمایند.

منابع بند الف تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ وام های ارزان قیمت است که به صورت تسهیلات در اختیار واحدهای تولید قرار می گیرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha