۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸
کد خبر: 84802663
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شمیرانات: اصناف در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند

شمیرانات- ایرنا- فرماندار شمیرانات تاکید کرد: اگر در سنوات مختلف حوزه‌های مختلف دچار چالش شده و اصناف به کمک آن‌ها می‌رفتند، امروز هجمه مستقیماً بر بازار است و اصناف در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مجتبی ذاکریان در مراسم تجلیل از فعالان حوزه اصناف شمیرانات اظهار داشت: رقبای نظام فکری انقلاب اسلامی پس از آن‌که در عرصه فرهنگی و امنیتی موفق نشدند تفکر غربی را غالب کنند یا به جامعه ما آسیب جدی وارد کنند، از اوایل دهه ۹۰ تحریم‌های اقتصادی را پیش گرفتند.

فرماندار شمیرانات: اصناف در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند

فرماندار شمیرانات با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که تا تحقق دولت اسلامی راه باقی‌است، خاطرنشان کرد: گرچه تاکنون دولت اسلامی به سبب این‌که باید در آن، تمامی کارگزاران آگاه، مسلط و پایبند به قانون و احکام اسلامی باشند، محقق نشده است اما در مسیر تحقق آن در حرکت هستیم و تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در شمیرانات با تاکید بر این‌که نشست‌های مجزا با اتحادیه‌ها و اصناف مختلف و بررسی مسائل و مشکلات هریک از آن‌ها به تفکیک، نیاز اولویت‌دار این زمان است که در دستور کار قرار دارد و از ابتدای مدیریت به تناسب شرایط با تعدادی از اتحادیه‌ها برگزار شده است.

فرماندار شمیرانات: اصناف در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند

ذاکریان ابراز داشت: مشارکت مردم در امر نظارت بر بازار، یکی از مواردی‌ست که به جد پیگیری و در برخی از محلات شمیرانات اجرایی شده است. استفاده از ظرفیت اهالی برای نظارت بر عملکرد اصناف کمک بسیار خوبی به دولت که عمدتاً در این حوزه با مشکل مواجه می‌شود، کرده و همچنین رضایت کسبه‌ای که می‌خواهند به واقع شفاف و سالم کار کنند را به همراه داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha