۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84802800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شعبه شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران کرمان ایجاد می شود

کرمان-ایرنا-رییس کل دادگستری استان کرمان در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه ضمن بازدید از آسایشگاه جانبازان ضایعه نخاعی "بچه های حاج قاسم"، برای ایجاد شعبه شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه از آسایشگاه جانبازان ضایعه نخاعی "بچه های حاج قاسم" بازدید کرد و از ایثارگران هم دلجویی کرد.

وی در این دیدار برای ایجاد شعبه شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران قول مساعد داد و گفت: شعبات ویژه ای نیز جهت ارائه خدمات قضایی به جانبازان و ایثارگران تعیین خواهد شد.

شعبه شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران کرمان ایجاد می شود


حجت الاسلام حمیدی در این دیدار خطاب به جانبازان این مرکز گفت: می دانیم که شما انتظار و توقعی ندارید، ما وظیفه داریم که خدمت شما رسیده و از شما روحیه بگیریم.
وی بیان کرد: ایثارگران سرمایه های اصلی کشور و نظام هستند و ثبت خاطرات این افراد، خدمتی اثرگذار برای نسل جوان خواهد بود.
وی خاطرات جانبازان و ایثارگران را تاریخ جنگ توصیف کرد و ادامه داد: این بزرگمردان بمب روحیه هستند و مسوولان نیز در مسیر خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند که از این افراد روحیه گرفته و حرکت کنند.

شعبه شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران کرمان ایجاد می شود


نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در ملاقات با یکی از جانبازان قطع نخاع استان که باوجود مشکلات متعدد جسمی مدارج علمی بالا را طی کرده است، عنوان کرد: وجود شما نشان می دهد که ایثارگران افراد الگوهایی بی نظیر برای تقویت اراده نسل جوان هستند.
آسایشگاه جانبازان قطع نخاع بچه های حاج قاسم در زمینی به وسعت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ۸۵۰ مترمربع زیربنا احداث شده و قابلیت نگهداری۲۰ جانباز قطع نخاع را دارد.
شایان ذکر است؛ در مجموع ۳۸ جانباز قطع نخاع در استان کرمان حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha