۱۰طرح آموزشی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در باشت در دست اجراست

گچساران- ایرنا- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: ۱۰ طرح آموزشی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از ۳۳۰ میلیاردو ۵۲ میلیون ریال در دست ساخت است.

سید حمید حیدری عنا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد طرح های آموزشی در قالب ۵۴ کلاس درس در مناطق روستایی و شهری باشت در دست ساخت است.

وی بیان کرد: مدرسه ۱۰ کلاسه کاردانش شهید خواجه زاده، مدرسه ۶ کلاسه الزهرا ، مدرسه ۹ کلاسه شهید قبادی، مدرسه ۹ کلاسه فاطمیه،مدرسه ۶ کلاسه امام خمینی، مدرسه ۶ کلاسه میثم روستای سرابیز، مدرسه ۲ کلاسه عدالت روستای لیراب،  مدرسه بروجردی روستای برغون و ۲ کلاسه روستای برمامیون از مهمترین طرح های آموزشی در دست اجرا در این شهرستان می باشد.

حیدری عنا اظهار داشت: مدرسه ۹ کلاسه شهید قبادی با اعتباری بیش از ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در زمینی به مساحت یکهزارو ۴۰ متر مربع در دست اجراست.

وی پیشرفت فیزیکی مدرسه فاطمیه باشت را ۱۰ درصد اعلام کرد و گفت: این طرح آموزشی ۹ کلاسه  به مساحت یکهزارو ۴۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۴۳ میلیارد ریال در دست ساخت است.

حیدری عنا ابراز کرد: مدرسه ۶ کلاسه میثم روستای سرابیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد و اعتباری بیش از ۴۹میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۲۱ متر مربع در دست ساخت است.

وی اظهار داشت: مدرسه ۲ کلاسه عدالت روستای لیراب و ۲ کلاسه روستای برمامیون هر کدام  با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۵ متر مربع در دست ساخت است.

حیدری عنا گفت: مدرسه بروجردی روستای برغون در زمینی به مساحت ۷۵ متر مربع با اعتبار پنج میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و  مدرسه سلمان فارسی روستای منصورآباد با اعتباری ۱۳ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در زمینی به مساحت ۷۵ متر مربع در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: مدرسه ۱۰ کلاسه کاردانش شهید خواجه زاده با زیربنای ۲ هزارو ۳۵۰ متر مربع و  اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال و مدرسه ۶ کلاسه الزهرا در ۲ طبقه به مساحت یکهزارو ۴۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۲۲ میلیاردو ۴۲۰ میلیون ریال تکمیل شده که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

حیدری عنا ادامه داد: همچنین  مدرسه ۶ کلاسه امام خمینی در زیر بنایی به مساحت  یکهزارو ۴۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۳۵ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در دست ساخت است.

وی با اشاره به اهمیت زیرساخت های آموزشی استاندارد و زیبا برای تعلیم و تربیت نسل جوان گفت:امید است بهره برداری از این طرح ها بتواند گامی اثر بخش برای بهبود فضاهای آموزشی در شهرستان باشت باشد.

۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در مدارس شهری و یکهزار و ۵۰۰ نفر نیز در مدارس روستایی به علم آموزی مشغول است.

این تعداد دانش آموزان در ۲۵ باب مدرسه شهری و ۱۰۰ مدرسه روستایی در قالب ۳۰۰ کلاس درس  در حال تحصیل هستند.

شهرستان باشت در ۱۱۰کیلومتری یاسوج، ۲۱ هزار نفر جمعیت دارد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha