نام نویسی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی جبران اُفت تحصیلی آغاز شد 

یاسوج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم شاخه های نظری، فنی‌ و حرفه ‌ای و کاردانش این استان برای شرکت در طرح ملی تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران اُفت تحصیلی از امروز  (دوشنبه) آغاز شد. 

محمد جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی در این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۶ روز و تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد. 

وی افزود: یک روز پس از پایان مهلت قانونی نام نویسی در این طرح ملی کلاس های درس ویژه دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی شرکت کننده در آن آغاز خواهد شد.  

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمان اجرای این طرح ملی در استان تابستان امسال و مکان آن نیز ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی است. 

جمالی عنوان کرد: مهمترین اهداف اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد شامل کمک به توسعه عدالت آموزشی و تربیتی، بهبود و تکمیل فرآیند آموزش، جبران نارسایی ‌ها و کاستی‌ های آموزشی و تعمیق یادگیری دانش آموزان است. 

وی ابراز داشت: تلاش می شود که ۴۰ درصد جمعیت دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش این طرح ملی قرار گیرد. 

جمالی گفت: این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت نهادهای حمایتی، خیران، گروه‌ های جهادی و سازمان بسیج فرهنگیان استان اجرا می شود. 

وی با اشاره به اینکه ۲ گروه از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد به صورت رایگان در این طرح ملی شرکت می کنند، اظهار داشت: دانش آموزانی که نمره قبولی کسب نکرده اند و دانش آموزانی که تمایل به استفاده از ظرفیت یادگیری مفاهیم و مطالب دروس را دارند جزو ۲ گروه ‌شرکت کننده در این طرح ملی هستند. 

سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کردند. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha