مشکلات مرکز روانپزشکی رازی شهرری با حضور نمایندگان مجلس بررسی شد

شهرری - ایرنا - مسائل و مشکلات مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی رازی با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، ۲ تن از نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت دخانیات کشور بررسی و برای رفع آنها تصمیم‌هایی گرفته شد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرستان ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی سید علی یزدیخواه نماینده مردم تهران، اسلامشهر، شمیرانات، پردیس و ری و علی بابایی کار نامی نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و مدیرعامل شرکت دخانیات کشور روز دوشنبه از مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی در منطقه امین آباد شهرری بازدید و در جریان مشکلات و نیازهای این مرکز قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، مشکلات مربوط به توسعه، نوسازی و نگهداری خطوط انتقال گاز و برق مجموعه، ارتقاء سطح حفاظتی و پایش تصویری مرکز و مساعدت در راستای رفع مشکلات جاری این مرکز از جمله مشکلات مطرح شده در این بازدید بود که در جریان جلسه جمع بندی هماهنگی های لازم جهت رفع آنها انجام گرفت.

به گزارش ایرنا، مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی که در منطقه امین آباد شهر ری واقع شده، بزرگترین و قدیمی ترین مرکز روانپزشکی منطقه خاورمیانه است که تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و با بهره گیری از توان تخصصی متخصصان و اساتید دانشگاه و کادری مجرب، انواع اختلالات اعصاب و روان را بصورت سرپایی (کلینیک ها) و بستری در بخش های مختلف، درمان می کند.

خدمات مشاوره روانشناسی، کاردرمانی، کار درمانی، مددکاری (اعضای تیم درمان و توانبخشی) و انواع خدمات پاراکلینیکی همچون دندان پزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه، نوار قلب، الکتروآنسفالوگرافی و فیزیوتراپی، از دیگر خدمات مرکز روانپزشکی رازی است که به مددجویان و بیماران بستری و مراجعان بصورت سرپایی ارائه می شود.

این مرکز تخصصی روانپزشکی که در سال ۱۲۹۷ شمسی در وسعتی حدود یکصد هکتار و در شرق شهر ری و دامنه جنوبی کوه بی بی شهربانو نزدیک روستای امین آباد تاسیس شد، از سال ۱۳۷۴ تحت نظارت مستقیم دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی قرار گرفت و  هم اکنون یکهزار و یکصد بیمار اعصاب و روان تحت درمان اعضای هیات علمی این دانشگاه که از جمله متخصصان بنام کشور هستند، قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha