۳۶ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی احداث می‌شود

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۳۶ باب مجتمع خدماتی و رفاهی با موافقت اصولی فعال در سطح محورهای مواصلاتی استان احداث می‌شود.

پیمان آرامون روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر این تعداد مجتمع‌ خدماتی و رفاهی بین راهی دارای موافقت اصولی فعال در سطح استان، متوسط ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: با اتمام کار آنها، تعداد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی آذربایجان‌غربی جهت استفاده کاربران جاده‌ای به ۶۰‌ باب خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان در راستای ایجاد محلی برای آرامش و آسایش مسافرین، رانندگان و کاربران جاده‌ای است.

وی اظهار کرد: بخش خصوصی مشارکت خوبی برای ساخت این مراکز دارد و درخواست‌های متعددی برای احداث مجتمع به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تحویل شده که در حال بررسی است.

به گزارش ایرنا، سالانه میلیون ها نفر از جاده‌های آذربایجان‌غربی تردد می کنند؛ این استان علاوه بر مسیرهای داخلی، مسیرهای بین المللی به سمت ترکیه، عراق و نخجوان نیز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha