راه رسیدن به امام‌ زمان (عج) اطاعت از رهبری نظام اسلامی است

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: راه رسیدن به امام زمان (عج) در برهه کنونی با اطاعت از رهبری نظام اسلامی امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اردستان افزود: در شرایط کنونی لازم است مردم پشت سر رهبرمعظم انقلاب اسلامی حرکت کنند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخورند تا انقلاب اسلامی حفظ شود و ایرانی سربلند و سرافراز داشته باشیم.

وی به مناسبت سالروز واقعه هفتم تیر اشاره و تصریح کرد: در این حادثه که به دست منافقان کوردل در سال ۱۳۶۰ و در محل دفتر حزب جمهوری اسلامی رخ داد آیت‌الله سیدمحمدحسین بهشتی و ۷۲ از یاران با وفایش به شهادت رسیدند و این واقعه هولناک کافی بود انقلاب نوپای اسلامی را از هم بپاشد که با تدبیر و درایت حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دولت، مجلس و قوه قضاییه باید فوری تشکیل شود و مردم به صحنه بیایند توطئه دشمنان خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری خاطر نشان کرد: امروز پس از ۴۱ سال هنوز یادواره شهدای هفتم تیر در کشور و در اردستان برگزار می شود و ما شاهد این تجمع عظیم هستیم که‌ به پاس جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی این شهیدان است.

وی ادامه داد: همه وظیفه داریم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، هدف‌های آنان را بشناسیم و در جامعه پیاده کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی‌نژاد گفت: حضور پرشور و هرچه بیشتر مردم در این آیین‌ها نشان از علاقه و قدردانی قشرهای مختلف به شهیدان و هدف‌های ارزشمند آنهاست که جان خود را در راه انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تبریک هفته قوه قضاییه به کارکنان و دست اندرکاران این قوه از تلاش‌ها و خدمت‌رسانی کارکنان دادگستری شهرستان اردستان تقدیر کرد.

وی ادامه داد: در واقعه هفتم تیر حجت‌الاسلام سیدنورالله طباطبایی‌نژاد نخستین نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی، حسن بخشایش اردستانی و محمود تفویضی زواره  ‌به شهادت رسیدند که‌ یاد وخاطره این عزیزان را گرامی می‌داریم.

آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد واقعه هفتم تیر و شهادت حجت‌الاسلام سیدنورالله طباطبایی‌نژاد نخستین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی دوشنبه شب در این شهرستان برگزار شد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت، ۳۲۰ شهید و نزدیک به ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده در شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha