مادر شهیدان «بهمن و خسرو آرمین» در کرمانشاه آسمانی شد

کرمانشاه- ایرنا- مادر شهیدان «بهمن و خسرو آرمین» از شهدای گرانقدر استان کرمانشاه، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، «دلبر سمیعی» مادر شهیدان بهمن و خسرو آرمین دوشنبه شب به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر بزرگوار امروز (سه‌شنبه ۷ تیرماه) ساعت ۱۰ از باغ فردوس به سمت قطعه والدین شهدا با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و عموم مردم برگزار خواهد شد.

 آیت‌الله «مصطفی علما» امام‌جمعه کرمانشاه و نماینده ولی‌فقیه در استان و «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت خانم دلبر سمیعی مادر شهیدان والامقام بهمن و خسرو آرمین را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: «درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم دلبر سمیعی مادر شهیدان والامقام بهمن و خسرو آرمین که از نمونه‌های صبر و ایثار هستند، موجب تالم و تاثر فراوان تمام آحاد مردم استان به‌ویژه جامعه ایثارگری شده‌ است.

در ادامه این پیام همچنین آمده است: بی‌تردید پاداش صبر و فداکاری این مادر گرامی رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با اولیاءالله و ارواح پاک شهیدان عزیز است.

این پیام می افزاید: اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم این شهدای والامقام و مردم بزرگوار استان از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان آن مرحومه محترمه اجر و پاداش الهی را مسئلت می‌نماییم.»

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha