حقوق کارگران شرکت ایران افق دهلران تا ۱۵ تیرماه پرداخت می شود

ایلام - ایرنا - مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهلران گفت: حقوق و مزایای کارگران شرکت ایران افق دهلران تا ۱۵ تیرماه پرداخت می شود.

عباس بیش بهار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت ایران افق از پیمانکاران شرکت روسی است که ۲۵۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم نیروی کار دارد.

وی افزود: کارگران شرکت ایران افق تا فروردین ماه سال جاری حقوق و مزایای خود را دریافت و رانندگان استیجاری نیز تا پایان بهمن ماه سال گذشته حقوق و مزایای خود را دریافت کرده اند.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دهلران یادآور شد: شرکت روسی بعنوان کارفرما ۹ ماه است از شهریور سال گذشته تاکنون وجهی را به شرکت ایران افق پرداخت نکرده و این موضوع باعث مشکل در پرداخت حقوق به کارگران و رانندگان استیجاری شده است.

بیش بهار تاکید کرد: با توجه به پیگیری ها و از طرفی پیگیری مدیران شرکت ایران افق، کارفرما و نماینده کارگران قرار شد تا ۱۵ تیرماه جاری مشکل پرداختی کارگران و رانندگان استیجاری مرتفع شود.

وی افزود: با توجه به دیدار مدیران شرکت ایران افق و کارفرما با تجمع کنندگان و قول مساعد برای رفع مشکل تا ۱۵ تیرماه جاری این مشکل حل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha