پست توزیع برق در ناحیه صنعتی گرمه با مصوبه دولت اجرایی می شود

بجنورد-ایرنا- فرماندار گرمه گفت: در سفر دولت به این استان، ایجاد پست توزیع برق ناحیه صنعتی شهید محمد زاده این شهرستان مصوب شد که با تحقق آن مشکل برق واحدهای تولیدی این ناحیه حل می شود.

عبدالحسین قاضوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این باره تفاهم نامه همکاری چند جانبه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، شرکت برق منطقه ای و شرکت شهرک های صنعتی استان و امضای استاندار برای تامین برق ناحیه صنعتی شهید محمدزاده منعقد شد.

وی افزود: احداث پست برق ۲۲ مگاوات در ناحیه صنعتی شهرستان گرمه از مهم ترین مصوبه های سفر آیت الله رییسی به استان در این شهرستان است که نشان از توجه دولت به رونق تولید دارد.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه، ایجاد ۱۷ کیلومتر خط انتقال اجرا می شود همچنین پست توزیع برق ۱۳۲ کیلوواتی با ظرفیت تولید ۲۲ مگاوات ایجاد خواهد شد.

فرماندار گرمه گفت: مدت اجرای تفاهم نامه ۲۴ ماه است و در این زمینه بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر برای پروژه استخر شنا، تکمیل سد گلمندره، کتابخانه ایور، تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان اعتبار گذاشته شد.

فرماندار گرمه افزود: امید است مردم و فعالان اقتصادی این شهرستان از مزایای این طرح ها بهره مند شده و شاهد رونق تولید و پیشرفت در این شهرستان باشیم. 

شهرستان ۲۵ هزار نفری گرمه در غرب خراسان شمالی واقع و با استان های سمنان و گلستان همسایه است.

این شهرستان دارای سه شهر، ۲ دهستان و ۱۷ روستا است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha