ایرنا در اطلاع‌رسانی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها موفق عمل کرد

مشهد- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و جراحی بزرگ اقتصادی موفق عمل کرد و کمک بخش دولت در اجرای این طرح بوده است.

موسی‌الرضا حاجی بگلو روز سه‌شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی، افزود: دولت مردمی ریسک جراحی بزرگ اقتصادی را پذیرفت و تاکنون در این خصوص موفق عمل کرده‌ است، این طرح باید زودتر انجام می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: رییس جمهور با شهامت پای اجرای این طرح بزرگ ایستاد،تا کار پیش رفت و در مسیر بهبود قرار گرفتیم.

حاجی بگلو اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به خصوص در خراسان رضوی از ابتدای اجرای این طرح با تشریح آن برای مردم، به صورت شفاف اطلاع رسانی کرد و باعث همراهی بیشتر مردم در اجرای این طرح شد، چراکه اگر مردم توجیه نمی‌شدند از دولت فاصله می‌گرفتند.

وی ادامه داد: این خبرگزاری در استان و شهر مشهد عملکرد مثبتی داشته و با مطالبه‌گری و نقد منصفانه در جهت رفع مشکلات مردم و انتقال دغدغه ها به مسوولان عمل کرده است.

رییس شورای اسلامی شهرستان مشهد افزود: ایرنا با اخلاق مداری و عملکرد درخشان، اجازه گل زدن به خودی را نداده‌ است و در مسیر تعامل و حل مشکلات مردم فعالیت می‌کند.

حاجی بگلو تاکید کرد: مطالبه گری با رعایت انصاف، عدالت و صداقت منجر به توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه دولت در استان و شورای ششم شهر مشهد در راستای منابع مردم فعالیت می‌کنند و پای کار برای رفع مشکلات مردم هستیم.

                                      ایرنا در اطلاع‌رسانی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها موفق عمل کرد

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی نیز در این بازدید اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا با نام "آژانس پارس" فعالیت خود را از سال ۱۳۱۳ آغاز کرد و از سال ۱۳۶۰ نام این رسانه با تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری جمهوری اسلامی تغییر کرد.

حسینعلی راشکی افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی که به عنوان رسانه رسمی ایران به شمار می رود، در سراسر کشور و خارج از کشور فعال است.

وی خاطر نشان کرد: در ایرنا به دنبال انتشار اخبار زرد نیستیم و اخبار به صورت واقع‌بینانه به مخاطب منتقل می‌شود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: هدف ایرنا ایجاد امید و سرزندگی در جامعه با انتشار اخبار امیدوار کننده است و به عنوان چشم و گوش مردم و مسوولان، مطالبات مردم را به مدیران منتقل می‌کنیم.

                                         ایرنا در اطلاع‌رسانی طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها موفق عمل کرد


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha