بازبینی مدیریت از نگاه شهید بهشتی در جامعه ضرورت دارد

کرج- ایرنا- دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرزگفت: بازبینی مدیریت ازنگاه شهید بهشتی درجامعه به دلیل فعالیت و حضور میدانی در راه خدمت به مردم ضرورت دارد.

« حسین امیدیان » روزسه شنبه در" نشست باید ها و نبایدهای مدیریت به سبک آیت الله شهید بهشتی" که در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد،افزود: از نگاه شهید بهشتی مدیران باید نگاه مدیریتی با مبانی دینی و خدمت خالصانه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیر پیش از آنکه برای مردم مسوول باشد دربرابرخدا مسئول است، خاطرنشان کرد: معاد باوری موجب می شود تا مدیران خدمت خالصانه انجام دهند.

وی تصریح کرد: مدیریت عملی درکنار مدیریت بخشنامه ای و ابلاغی برای خدمت به مردم و رضایت خداوند هم لازم است زیرا خود مدیر باید در میدان باشد.

امیدیان با بیان اینکه مدیرباید اجتماعی باشد،اضافه کرد: ای برقراری ارتباط موجب بالا رفتن کیفیت کارها می شود.

وی عدالت محوری، فهم دینی، شجاعت، صلابت، شایسته سالاری، تدبر، نگاه تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت ها، تقوی، کلام قابل دفاع، برنامه ریزی و آینده نگری را از دیگر ویژگی های مدیریت از نگاه آیت الله شهید بهشتی برشمرد.

وی ادامه داد: شهید بهشتی از نظر مکارم اخلاقی و نوع عملکرد برجسته و ممتاز بود و باید برای مدیران جامعه الگو قرار گیرد.

دبیرجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرزیاد آورشد: شهید بهشتی با علم و دانش بسیار در میان مدیران شاخص بود و به راحتی در مقابل فتنه ها فریب نمی خورد و تسلیم نمی شد.

وی عنوان کرد: صلابت و شجاعت از دیگر ویژگی های شهید بهشتی بود و در مقابل هجمه هایی که به ایشان می شد اقتدار داشت.

امیدیان افزود: در ابتدای انقلاب نیز منافقان با دسیسه‌های مختلف وارد صحنه شدند و نفوذ کرده بودند تا انقلاب را منحرف کنند، اما شهدایی همچون بهشتی محکم در برابر این افراد ایستادند.

وی تاکید کرد: دفاع از ارزش‌ها را جزو افتخارات خود می‌دانیم لذا رشد ایران را از زمان پیروزی انقلاب تا کنون در بخش های مختلف از جمله اقتصادی به رقم همه تحریم ها و دشمنی ها باید تبیین کنیم و مقام معظم رهبری  مسیر ما را در گام دوم انقلاب مشخص کرده اند.

استان البرز ۲۵ هزار و ۲۰۰ فرهنگی شاغل دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha