به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مجید کیانی در جمع خبرنگاران افزود: به رغم اخذ استانداردهای فرآیندی و ایزو و تدوین فرآیندها، متاسفانه در حال حاضر مشکلات ساختاری و فرآیندی زیادی در سازمان منطقه آزاد ارس وجود دارد که موجب نارضایتی مخاطبین سازمان شده است.
وی بروکراسی های اضافی و فرآیندهای پیچیده را از آفت های خدمت رسانی برشمرد و اظهار داشت: تسهیل گری باید سرلوحه کار تمام بخش های سازمان قرار گیرد و به این منظور باید فرآیندها را کوتاه و بروکراسی های اضافه را حذف کنیم تا بتوانیم در کمترین زمان خدمات مورد نیاز متقاضیان را ارائه دهیم.
کیانی با اشاره به اینکه به دنبال کاهش و حل مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی در منطقه هستیم افزود: مشکلاتی که امروز در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم همگی مربوط به چند سال اخیر نیست و بخشی از مشکلات ماهوی و مربوط به کل مناطق آزاد کشور است و بخشی دیگر از مشکلات مختص ارس است که در طول ۱۷ سال در منطقه ایجاد شده است و به طور قطع یک شبه قابل حل نیست.
وی تاکید کرد: در راستای اصلاح این فرآیندها و ساماندهی آن کارگروه اصلاح ساختار و فرآیندهای سازمان تشکیل شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه در فرآیندهای جاری سازمان مشکلاتی وجود دارد که به شدت بر عملکرد سازمان تاثیر میگذارد، بیان کرد: امروز به دلیل فعال نبودن سامانه ها و عدم بروز رسانی فرآیندهای اداری در سازمان با نارضایتی مخاطبین مواجه هستیم که باید در کمترین زمان راهکارهای لازم اندیشیده شود.
وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر اینکه موجب نارضایتی شده است بلکه به راحتی بـه اعتبــار ســازمان نیز لطمــه وارد می کنــد.
نظر شما