۸ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84805628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اسلامشهر: راهپیمایی اربعین حسینی، فتنه ها را خنثی می کند

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بزرگترین رویداد فرهنگی جهان است، گفت: حضور بیست میلیونی عاشقان سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در این راهپیمایی بسیاری از فتنه ها را خنثی می کند.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرستان اسلامشهر افزود: پس از وقفه دو ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال خوشبختانه شرایط برای حضور هموطنانمان در راهپیمایی نجف تا کربلا در ایام اربعین فراهم شده است.

وی ادامه داد: بخش عمده امورات مربوط به این رویداد عظیم به صورت مردمی انجام می شود و مسئولان نیز در کنار مردم هستند و تلاش می کنند تا شرایط به خوبی برای حضور زائران اربعین تسهیل شود.

به گفته فرماندار اسلامشهر، بسیاری از شیفتگان و علاقمندان حضرت سیدالشهداء (ع) تمایل دارند تا به نوعی به زائران اربعین حسینی(ع) خدمت کنند و این ستاد در قالب کارگروه های مختلف جمع آوری نذورات مردم و خیران را ساماندهی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه همه ساله چند موکب از شهرستان اسلامشهر نیز در مسیر نجف تا کربلا به خدمات دهی به زائران اربعین می پردازند، افزود: اطلاع رسانی درخصوص فعالیت این موکب ها کمک می کند تا علاقمندان به خدمت به زائران اربعین، کمک هایشان را به این موکب ها اهدا کنند.

دستور فرماندار به بخشدارها برای اتخاذ تمهیدات اربعین حسینی

حبیبی همچنین خطاب به بخشداران و مسئولان محلی شهرستان اسلامشهر گفت: تمهیدات لازم جهت تسریع در صدور گذرنامه، ساماندهی اعزام زائران و فضا سازی مناسب شهرستان در ایام منتهی به اربعین حسینی مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای فرعی اربعین حسینی(ع) در بخشداری های تابعه نیز تشکیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha